8 DOBRIH RAZLOGA DA LETI NE PREKIDAŠ SVOJE TRENING NAVIKE

3043 pregleda
2 komentara

8 DOBRIH RAZLOGA DA LETI NE PREKIDAŠ SVOJE TRENING NAVIKE

Pretpostavimo da leti prestaješ da radiš sve ono što radiš zimi, a dobro je za tebe. Zamisli da se ne družiš sa prijateljima, da ne ideš na putovanja i ne jedeš hranu koji voliš.

Zašto? Pa, eto tako, jer je leto.

Pretpostavimo da leti prestaješ da treniraš i činiš dobro za svoje telo, iako si od jeseni do proleća uživao u tom super trening osećaju.

Zašto? Pa, eto tako, jer je leto.

E pa nije tako!

Pročitaj osam dobrih razloga zbog kojih ti neće pasti na pamet da sada, kad je najbolje, prekineš svoju trening naviku:

 

1. Ako želiš dobro odlikovano telo, onda je kontinuitet za tebe najvažniji
Mišići neće sami od sebe ostati lepo oblikovani. Važno je da ih pokrećeš i budiš više puta nedeljno. Jednostavno će se uspavati preko leta, a ono što je najgore – biće ti jako teško da ih probudiš nakon 2, 3 meseca.

2. Dva meseca pauze, poništiće četiri meseca napornog rada
Pauzom ćeš poništiti sav trud i napor koji si ulagao svih ovih meseci. Mišići će krenuti da se opuštaju i polagano gube formu i oblik. Znamo da ne želiš to da čuješ, ali tada se vraća i ono malo viška na standardnim mestima.

3. Biće ti mnogo teže da se vratiš treniranju nakon leta
Isto je kao i sa drugim aktivnostima kojima se vraćaš nakon nekog vremena. Najgore što može da ti se desi jeste ono ’Krećem od sutra, sutra, sutra…’

4. Gledaj na treninga kao na zabavu
Naravno da je leti sve podređeno zabavi i uživanju. To je jednostavno tako. Ni sa treningom ne treba da bude drugačije. Uživaj i ne opterećuj se posebnim rezultatima. Oni će neizostavno doći.

5. Odličan trening možeš da uradiš za samo 30 minuta
Leti ćeš imati mnogo drugih aktivnosti i nije potrebno da se ’preseliš’ u fitnes centar :), važno je da održiš kontinuitet. Već znaš da je dnevno dovoljno i samo 30 minuta za vežbanje, bilo da je to core trening, trening snage ili fleksibilnosti.

6. Bićeš pravi Šmeker na Štrandu
Zar ovome uopšte išta više treba da se doda? 🙂

7. Pokrenućeš organizam, dati mu više energije i adaptirati ga na velike vrućine
Pad pritiska, oticanje i vrtoglavice su česte u letnjem periodu. Čak i ako nemaš nikakvih problema sa zdravljem, sigurno si osetio ove simptome leti. Trening će pomoći tvom organizmu da se izbori sa velikim vrućinama. Osim toga, u Šmeku je temperatura uvek ugodna i prilagođena za vežbanje. Nije loše da se kod nas skloniš sa vrućine, zar ne? 🙂

8. Ne čekaj septembar za nove početke
Sve dobre početke smo možda već počeli. Možda je vreme da ih samo nastavimo. Ne čekaj septembar da kreneš da radiš na sebi.

Na kraju, zar ti uopšte treba neki razlog? Zar nije dovoljan onaj odličan osećaj koji imaš nakon treninga? Ma sigurno ne želiš da prestane. Ne sad kad je najbolje. 🙂

Vreme je da nam uskoro krene letnja trening avantura! 😉

U Šmeku je leti najbolje zezanje

Volimo visoke temperature, jer one znače: haljine, šorceve i lepršavu garderobu. Tada se vidi koliko smo trenirali tokom zime, jer mi ne počinjemo pred prvo oblačenje kupaćih kostima! Ovog leta, zaljubi se u našu energiju i neka ta veza potraje do zimskih dana. 🙂 Mi smo napravili prvi korak, a na tebi je da klikneš na baner ispod.

 

cta baner

 

2 Komentara za “8 DOBRIH RAZLOGA DA LETI NE PREKIDAŠ SVOJE TRENING NAVIKE”

  1. Mirjana

    A ja bas planirala da napravim pauzu u julu i avgustu jer kako da treniram na 40 stepeni?! Ali sad cu jos razmisliti posle ovog teksta ???

    Odgovori

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs