• Unapredi

    kondiciju

  • Oseti

    eksploziju energije

  • Povećaj kardio

    izdržljivost

Unapredi svoju kondiciju BODYATTACK treningom

Jedna od najboljih stvari u vezi sa BODYATTACK treningom jeste što ćeš vrlo brzo unaprediti funkcionalnu izdržljivost, odnosno snagu koja ti je potrebna svakodnevno za normalno funkcionisanje.

Benefiti

BODATTACK je trening koji aktivira celo telo. Sagoreva ogroman broj kalorija, a istovremeno unapređuje koordinaciju i pokretljivost. Zahvaljujući ovom treningu – sve što radiš, radićeš lakše i brže.

Početnik si?

Trening možeš prilagoditi svom trenutnom fitnes nivou. Naši instruktori na svakom treningu pokazuju i manje zahtevne opcije kako bi trening pogodovao različitim vežbačima. Istraživanja pokazuju da je tajna stvaranja navike vežbanja u tome da snagu i izdržljivost gradimo postepeno, korak po korak. Preporučujemo da počneš sa jednim do dva časa nedeljno, i da lagano povećavaš broj treninga.

Sve što je potrebno znati o BODYATTACK treningu

Koliko fit bi trebalo da budem da bih počeo da vežbam BODYATTACK?

BODYATTACK odgovara svim godištima, nivoima kondicije i sposobnostima. Pokreti su jednostavni, a opcije dopuštaju da sam biraš svoj intenzitet. Vrlo brzo osetićeš benefite u vidu poboljšane kardio i funkcionalne izdržljivosti. Ali, naravno, da bi ih osetio, moraš prvo da počneš.

Koliko puta nedeljno bi trebalo da vežbam BODYATTACK?

Za najbolje rezultate, preporučujemo 2 do 3 BODYATTACK treninga nedeljno.

Šta bi trebalo da ponesem na trening?

Udobnu obuću i odeću, flašicu (ili bolje flašu!) vode i peškir.

Bodystep™

Unapredi svoj fitnes nivo, uvećaj svoju energiju.

Saznaj Više

Bodycombat™

Kardio trening inspirisan borilačkim veštinama

Saznaj Više

Ostali treninzi

Pogledaj ostale treninge