• Povećaj

    snagu

  • Oblikuj

    telo

  • Aktiviraj

    sve mišiće

Šta je BODYPUMP?

BODYPUMP je namenjen svima koji žele oblikovane i jake mišiće, i to brzo.

Koristeći mala i umerena opterećenja uz veliki broj ponavljanja, telo dobija kompletan trening. Sagorećeš oko 430 kalorija. Na samom treningu, instruktor te vodi kroz kombinacije pokreta koje naučno dokazano daju rezultate, ohrabrujući te da uz moćnu muziku uradiš više ponavljanja nego što možeš trenirajući sam.

Uz takvu podršku, uspećeš da daš sve od sebe, a trening ćeš završiti motivisan i sa željom da se ponovo vratiš na BODYPUMP.

AKTIVIRAJ SVE MIŠIĆNE GRUPE ZA SAMO 55 MINUTA

Trenirajući BODYPUMP oblikovaćeš i ojačati sve mišiće u telu.

 

Benefiti

Povećanje snage i izdržljivosti uz jačanje i oblikovanje mišića. Ovaj trening takođe pomaže očuvanju zdravlja kostiju.

Nauka koja stoji iza BodyPumpa

Tajna uspešnosti ovog programa je tzv. REP EFEKAT, koji podrazumeva trening sa malim opterećenjem uz veliki broj ponavljanja. Upravo to je ono čime se postiže brzo oblikovanje svih mišića.

Sve što je potrebno znati o BODYPUMP treningu

Šta je potrebno da ponesem na BODYPUMP trening?

Samo udobnu opremu, patike, peškir i vodu. Šipke, ploče i steper ćeš dobiti na samom treningu.

Kakvu fizičku spremnost zahteva BODYPUMP?

Instruktori tokom treninga pokazuju opcije višeg i nižeg intenziteta, tako da je pogodan za sve, od početnika do već iskusnih vežbača. Ukoliko tek počinješ predlažemo ti mala opterećenja prvih nekoliko treninga i zatim postupno povećanje težina.

Koliko često treba da treniram BODYPUMP?

Budući da ovaj program aktivira sve mišiće, predlažemo dva do tri časa nedeljno, sa obaveznim danom pauze između. Ukoliko BODYPUMP kombinuješ sa dva do tri kardio treninga u toku nedelje, za vrlo kratko vreme primetićeš sjajne rezultate.

Bodycombat™

Kardio trening inspirisan borilačkim veštinama

Saznaj Više

BodyBalance™

Spokojan duh i snažno telo

Saznaj Više

Ostali treninzi

Pogledaj ostale treninge