feature blog činjenice o treningu

2251 pregleda
0 komentara

DESET ZANIMLJIVIH ČINJENICA O TRENINGU KOJE MOŽDA NISI ZNAO

Čuo si sigurno sto puta trening je dobar za tvoje zdravlje, benefiti treninga su brojni…

I to jeste istina.

Međutim, sem onih “opštih” činjenica da ti fizička aktivnost pomaže da budeš zdraviji i osećaš se bolje, koliko zaista znaš koji su sve benefiti redovnog treniranja?

Činjenice o treningu

1. Ako želiš da nateraš apsolutno sve mišiće u telu da rade istovremeno – moraš podići čak 22.500 kilograma. No, to nije razlog da brineš. 🙂 Kombinacija vežbi za različite grupe mišića i ponavljanja ti garantuju rezultate, a štite te od povreda.

2. Ako ne vežbaš redovno, već od 65. godine snaga tvojih mišića može pasti i na 80%. A tada je, jasno ti je, teže trenirati.

3. Ne znaš da li ti danas nije dan, ili je intenzitet treninga zaista prejak u ovom trenutku? Pokušaj da radiš vežbu i pričaš – ukoliko ne možeš, to je znak da treba da usporiš.

4. Postoji samo jedna vrsta vežbe, odnosno fizičke aktivnosti koja zahteva da zadržiš dah kako bi je uspešno izvršio. Koja? Plivanje ispod površine vode. 🙂 Tako da, ne zaboravi na pravilno disanje na sledećem treningu.

Trening kod žena vs trening kod muškaraca

5. Muškarci i žene sagorevaju masne naslage na drugačiji način: testosteron pomaže muškarcima da izgrade mišiće i izgube masne naslage brže. Znači, nemoj da se plašiš da povećaš težinu na treningu snage. 🙂 

6. Žene su okretnije od muškaraca, i brže napreduju u svim sportovima u kojima dominira okretnost, budući da lakše ovladavaju tehnikom. S druge strane, muškarci se manje zamaraju pri mišićnom naporu većeg intenziteta ili veće dužine trajanja.

Benefiti redovnog treninga

7. Tvoje telo je rob navika. Što više vežbaš, ono se više navikava da troši masne naslage, i više ih ne koristi kao zalihe. 

8. Dermatolozi su potvrdili da, ukoliko se dobro oznojimo na treningu, ovo utiče na našu kožu kao da smo odradili tretman lica. Samo ne zaboravi da se nakon treninga umiješ i tako očistiš lice. 

9. Vežbanje pospešuje rast kose. Na folikule dlake utiče kiseonik. Redovan trening pospešuje dotok krvi u mozak, i tako obezbeđuje dovoljno kiseonika.

10. Ukoliko u svoje treninge uključuješ više raznolikih vežbi, ostvaruješ bolju formu i bolje se štitiš od povreda na treningu. Bolja forma je rezultat toga što tvoje telo ne uspeva da se “navikne” na vežbu i zato se pojedine mišićne grupe redovno aktiviraju.

Neka trening bude tvoja svakodnevnica

Jasno ti je da je fizička aktivnost važna. Bićeš zdraviji, osećaćeš se i izgledati mnogo bolje. 

Nadamo se da te je ovih deset zanimljivih činjenica o treningu motivisalo. Da li ti je potrebno još razloga da počneš da radiš na sebi?

Klikni na baner ispod i prijavi se za besplatne treninge.

 

treninzi_u_šmeku

 

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs