IMG_8375

6201 pregleda
0 komentara

Kako zategnuti zadnjicu

Činjenica je da je ka ovom delu tela tokom poslednje decenije usmerena ogromna pažnja, i da je postao predmet mnogih rasprava i sukoba ukusa.

No, na stranu trendovi! Mi smo obični ljudi, nismo lica s naslovnica, ali to nikako ne znači da ne želimo da budemo zategnuti. Jer, ako vežbaš 3, 4, 5 puta nedeljno, prirodno je da želiš da vidiš rezultate svuda, pa naravno, i na zadnjici.

 

Zato smo popričali sa našom instruktorkom Sofijom:

Da li je obla i zategnuta zadnjica stvar genetike ili je moguće kreirati je?

Naravno da genetika igra veliku ulogu, ali dobra vest je da možemo mnogo da uradimo po pitanju iste. S druge strane, teško da će samo genetika uspeti da sačuva lepu guzu ukoliko uopšte ne radimo na njoj i ako smo fizički pasivni.

Dešava se da devojke dođu i kažu: hoću da se zategnem i oblikujem i hoću, hoću  da imam guzu kao… ne kao Kim Kardašijan, ali na primer… Kao Dženifer Lopez… Ili kao Džen Selter, znaš ona s Instagrama?!

Stvar je u tome da postoji medijski pokušaj da nam se nametnu neki ideali, i da često mlade devojke smatraju da upravo tako treba da izgledaju. Ja volim da im kažem – ti si univerzalna, i svaki tvoj deo tela je univerzalan. Hajde da od toga napravimo čudo.

 

Kakve grdne muke nas čekaju na putu oblikovanja zadnjice?

Nisu to muke, jer, ako se primenjuje na pravi način, trening vremenom zaista postane uživanje.
Što se tiče konkretnih vežbi i programa koji nam omogućuju lepu zadnjicu, stvari stoje ovako:

BODYPUMP™:

Ključne vežbe za zadnjicu su čučnjevi i iskorak, a upravo njih nam pruža BodyPump, gde čučnjeve  izvodimo u nekoliko varijanti i na taj način aktiviramo gluteus.
Iskorak je podjednako dobra vežba koju možemo raditi sa dodatnim opterećenjem ili bez njega.

BODYSTEP™:

Takođe je izvrstan za zadnjicu i čitav donji deo tela, jer podrazumeva konstantno penjanje na platformu.

BODYATTACK™:

Ovaj program kombinuje atletske vežbe poput skokova iz čučnja, iskoraka itd, a ujedno je i intenzivan kardio trening koji sagoreva ogroman broj kalorija.

CXWORX™:

Ovaj kratki program koji se izvodi sa ekspanderima, pruža nam sjajne izolacione vežbe sa ekspanderima i stvarno je blagoslov za deo tela o kojem pričamo.

 

A koliko vremena treba za “rekonstrukciju” tog dela tela?

Za optimalne rezultate, potrebno je kombinovati kardio treninge sa treninzima snage, i ne trenirati ređe od 3 puta nedeljno, mada je činjenica da pravi rezultati stižu sa 4 do 5 treninga nedeljno . Uz takve treninge, rezultati biće vidljivi nakon otprilike 2 meseca. Zato cure, ne odustajte i ne očajavajte što nakon 5 treninga vaša guza ne izgleda onako kako ste zamislile. Za dobre stvari potrebno je vreme.

 

Motivacija je ključ

Sofi dodaje najvažnije da osoba bude motivisana na duže staze. Da ne bude ono – uh, još mesec dana do mora, moram hitno da se dovedem u red! S tim stavom teško da će uspeti da dođu u istinsku formu i trajno zadovoljstvo.

 

Dakle, vežbaš zbog sebe, zbog svog zdravlja i dobrog osećaja. I zato što zaslužuješ da vidiš kako to izgleda najbolja verzija tebe.Kada tako pristupiš tome, sjajne stvari poput lepe guze obavezno dođu kao nagrada.

 

Vidimo se na treningu!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs