Vesti

posao_novi_sad

2020 pregleda
0 komentara

KONKURS ZA POSAO – MEMBER EXPERIENCE MANAGER

Od prvog dana osnivanja Šmeka, stavili smo jasan fokus na našu najveću vrednost, a to je čovek. Trudili smo se i nastavićemo da se trudimo, da svaka osoba koja uđe u Šmek doživi lepo i pozitivno iskustvo tokom treninga ili samog boravka u njemu.

Rasli smo poprilično brzo, učili smo svakodnevno, priznajemo i da smo grešili. Kada kažemo ”greške” mislimo na one u kojima se vi možda niste osetili privilegovanima kako bi trebalo i kako smo mi zamislili.

Došlo je vreme da napravimo korak više sa željom da to pozitivno iskustvo dodatno unapredimo i postavimo nove standarde kao što smo do sada i činili.

Otvaramo konkurs za radno mesto “member experience manager”

Znamo. Zvuči u najmanju ruku ludo, zar ne?
Ali nije.

Rekli smo želimo da unapredimo iskustvo svake osobe koje ne samo kroči kroz vrata Šmeka, već nas kontaktira putem telefona, napiše nam e-mail ili pošalje poruku putem Facebook mesindžera.

Želimo osoba koja će uvek biti u pravo vreme na pravom mestu, a u isto vreme razumeti zašto je to važno.

Šta je potrebno da poseduješ:

• Ljubav prema sportu i fitnesu
• Želju i volju da radiš sa ljudima različitih profila ličnosti
• Izraženu sposobnost verbalne i pisane komunikacije
• Odlično razvijene organizacione sposobnosti
• Analitičnost i sistematičnost u procesu planiranja i realizacije zadataka
• Personalizovan pristup do svake osobe sa kojom komuniciraš
• Napredno poznavanje engleskog jezika (čitanje – pisanje)
• Napredno poznavanje rada na računaru
• Poželjno poznavanje rada CRM softverskih sistema
• Preciznost
• Interaktivnost
• Samoinicijativnost

Šta očekujemo od tebe:

• Komunikacija i vođenje potencijalnih članova kroz proces učlanjenja
• Komunikacija i praćenje postojećih članova u cilju zadržavanja i unapređenja korisničkog iskustva
• Organizacija i promocija aktivnosti koje će uticati na unapređenje korisničkog iskustva
• Rad sa marketing timom na realizaciji kampanja i događaja
• Interakcija sa instruktorskim timom u cilju unapređenja iskustva korisnika
• Interakcija sa front desk timom u cilju unapređenja kvaliteta usluge
• Kontrola opreme i prostora koji se koristi u radu sa članovima

Šta možeš očekivati od nas:

Sve što je neophodno je da na posao dolaziš sa osmehom, te da tu pozitivnu energiju dalje prenosiš na ljude u okruženju.

Mi volimo da kažemo da je znanje moć i zato znamo da učenje nikada ne staje. Obezbedićemo ti kako osnovnu, tako i kontinuiranu edukaciju sa ciljem da svakodnevno unapređuješ sebe i svoje CXM sposobnosti.

Šta treba da sadrži tvoja prijava za posao:

Ukoliko smo te zainteresovali našim konkursom, tvoj sledeći korak je aplikacija, koja treba da sadrži:

1. CV (Poželjno link do Facebook, Instagram i LinkedIn profila)
2. Propratno pismo u kojem ćeš nas uveriti da treba da te pozovemo na intervju i popričamo o sjajnim stvarima koje nas u budućnosti čekaju)
3. Preporuke poslodavaca ukoliko si radio na sličnim poslovima

Poželjno je da navedena dokumenta budu poslata u PDF formatu, slanjem otvorenih TXT ili word fajlova, rizikujete da podaci ne budu tačno ili u potpunosti prikazani.

Navedeno poslati najkasnije do 15. decembra 2017 na e-mail adresu hr@ifit.rs sa naslovom e-maila: Konkurs za poziciju MXM

Po prijemu CV-a, svaki kandidat će dobiti e-mail potvrde.

Ukoliko ne dobijete potvrdu o prijemu CV-a u roku od 24 časa slobodno nas kontaktiraju na broj telefona: +381 63 433 598 svakog radnog dana u periodu od 8h do 16 časova.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *