• Povećaj

    kardio izdržljivost

  • Oblikuj

    telo

  • Sagori

    kalorije

RPM je bukvalno lakši od vožnje bicikla

Ovaj popularan cycling trening koristi simulaciju vožnje uzbrdo i sprinta na ravnom terenu, a pri tom ti omogućava da sam kontrolišeš svoj nivo opterećenja.

Benefiti

Povećava kardio izdržljivost, sagoreva kalorije i masno tkivo, brzo jača i oblikuje zadnjicu, podstiče stvaranje endorfina i stvara osećaj zadovoljstva.

Tek počinješ?

Čak iako nikada nisi seo na bicikl, RPM je jednostavan i bezbedan trening koji će ti omogućiti rezultate koje toliko želiš. Naši instruktori će te naučiti da podesiš bicikl i da doziraš opterećenje shodno tvom nivou kondicije, koja će rasti iz treninga u trening.

Sve što je potrebno znati o RPM treningu

Kako ovaj trening funkcioniše?

Na početku svakog treninga tempo je umeren da bi se postiglo postepeno zagrevanje. Zatim se brzina i intenzitet povećavaju da se podstakne potrošnja kalorija. Za sam kraj treninga uvek ostaje neophodno istezanje.

Koliko često treba da idem na RPM?

Za postizanje vrhunskih rezultata preporučujemo ti 2 do 3 tri RPM treninga nedeljno.

Šta je potrebno poneti na trening?

Udobnu opremu. Deo opreme može biti i biciklistički šorc, ali vam on nije neophodan. Takođe, potrebne su ti udobne patike i flašica vode.

Bodypump™

Za sve koji žele snažno i oblikovano telo

Saznaj Više

Bodystep™

Unapredi svoj fitnes nivo, uvećaj svoju energiju.

Saznaj Više

Ostali treninzi

Pogledaj ostale treninge