• Poboljšaj

    kardio izdržljivost

  • Unapredi

    brzinu

  • Uvećaj

    sagorevanje kalorija

Benefiti

Brzo povećava kardiovaskularnu izdržljivost, poboljšava brzinu, ubrzava potrošnju kalorija tokom i satima nakon treninga. Zaboravi sate i sate treniranja, sve ovo postižeš za 30 minuta!

Nauka iza ŠMEK HIITa

ŠMEK HIIT daje rezultate i to je naučno dokazano. Efekat HIIT treninga je sagorevanje kalorija satima nakon treninga, podiže izdržljivost na visok nivo, trenira brzo reagujuća mišićna vlakna, povećava procenat mišićnog na račun smanjenja masnog tkiva.

Sve što je potrebno da znaš o ŠMEK HIIT treningu

Koliko fit bi trebalo da budem da bih vežbao HIIT?

ŠMEK HIIT je kreiran tako da konstantno izaziva tvoju snagu, kako mišića, tako i mentalnu. Iako postoje opcije nižeg intenziteta, ne preporučuje se osobama koje aktivno ne treniraju minimum šest meseci.

Koliko često bi trebalo da vežbam?

HIIT trening je dodatak treninzima, tako da dva puta nedeljno donosi idealne rezultate.

Šta bi trebalo da ponesem na trening?

Uobičajenu opremu za trening, flašu vode, peškir i čeličan stav. Nama prepusti ostalo.

ŠMEK HIIT Snaga

Lepi vretenasti mišići i snaga u izdrživosti

Saznaj Više

ŠMEK HIIT Atletik

Jedini trening koji nikada ne postaje lakši

Saznaj Više

Ostali treninzi

Pogledaj ostale treninge