zasto_je_sprint_tvoj_sledeci_korak_blog_baner_izdvajamo

2236 pregleda
0 komentara

ZAŠTO JE LES MILLS SPRINT MOJ IZBOR?

Zašto je Les Mills Sprint moj izbor? Zato što za najkraće moguće vreme mogu da postignem najbolje rezultate.
Iako sam, zapravo, neko ko voli da provodi vreme u sali i teretani, od kada treniram Les Mills Sprint osećam veliki porast u sveukupnoj formi, kao i u izgledu mišiča.

HIIT– visoko intenzivni intervalni trening je u današnje vreme postao jako popularan. Što je razumljivo jer za kratko vreme, svega 30 minuta, koliko traje trening, trošiš veliki broj kalorija i jačaš i oblikuješ mišiće, posebno donjeg dela tela.

PREDNOSTI SPRINTA

Prednost Sprinta u odnosu na ostale HIIT treninge je u tome što nije potreban poseban nivo koordinacije, zapravo sve što treba da znamo jeste da okrećemo pedale. Druga prednost jeste u tome što nema pritiska na zglobove kao pri trčanju ili skakanju. I kada znamo da smo savršeno bezbedni na treningu i da ne postoji nikakva šansa za povredom, lakše nam je da se prepustimo i uložimo maksimalne napore kako bismo postigli željene rezultate.

Ono što je ključ za postizanje rezultata na ovom treningu, jeste upravo maksimalni intezitet. Fokus ovog treninga i jeste intenzitet. Dakle, pola sata radimo u kratkim vremenskim intervalima najjače što možemo i to kombinujemo sa kratkim periodima odmora kako bi se mišići pripremili za nov interval maksimalnog rada. Ukoliko damo svoj lični maksimum, izazvaćemo takozvani EPOC efekat. To znači da će naše telo satima nakon treninga trošiti veliki broj kalorija dok pokušava da se vrati u prvobitno stanje, stanje u kojem je bilo pre treninga. I što smo više truda uložili na samom treningu, to ćemo duže nakon treninga trošiti kalorije.

zasto_je_sprint_tvoj_sledeci_korak_slika_01-1

UTICAJ SPRINTA NA MIŠIĆE I KOSTI

Pored toga što trošimo veliki broj kalorija, HIIT utiče i na povećano lučenje hormona, kao što je somatotropin, koji utiče na rast mišića, zahvaljujući čemu dobijamo jače i lepše oblikovane noge i zadnjicu. Pored mišića, ovaj hormon utiče i na kosti, povećavajući njihovu gustinu i na taj način povećava njihov kvalitet i smanjuje mogućnost preloma.

Jedan od mojih omiljenih benefita Les Mills Sprinta, jeste taj što jača i mentalnu izdržljivnost, što nam omogućava da se lakše nosimo sa svakodnevnim stresnim situacijama, kao i to da utiče na naše samopouzdanje, tako da ćemo biti uspešniji u svemu što radimo.

S obzirom da je trening maksimalnog intenziteta, nakon kojeg je potrebno organizmu 72 sata da se oporavi, preporučeno je da se kombinuju do dva treninga nedeljno. I samo dva treninga nedeljno su dovoljna da nivo naše treniranosti skoči na jedan viši nivo.

zasto_je_sprint_tvoj_sledeci_korak_slika_02-1

SPRINTOM DO BOLJEG ZDRAVLJA

Sprint ne samo da utiče na lepši izgled, ova vrsta treninga dokazano utiče i na celokupno zdravlje. Snižava pritisak i nivo glukoze u krvi, reguliše holesterol i trigliceride. Wow. Kada znamo sve ove činjenice, iza kojih stoje naučna istraživanja, ništa nas ne sprečava da uvrstimo ovaj trening u naš raspored.

Les Mills Sprint je trening koji treba da se nađe u tvom nedeljnom rasporedu. Nema rizika od povreda, traje svega pola sata, a pravi rezultati počeće da se primećuju već posle šest nedelja.
Naravno, u toku treninga sam kontrolišeš opterećenje, tako da uvek možeš da prilagodiš intenzitet svom fites nivou. Ja sam tu, kao tvoj instruktor, da te motivišem da daš svoj maksimum i ostvariš što više ovih benefita o kojima sam pričala. Vidimo se u sali!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs