rasporeeed
smek-fitness-viber-stickers
previous arrow
next arrow

13605 pregleda
0 komentara

IGOR O SPRINTU: Činjenice o kojima vam još nisam pričao

Novi Les Mills program, SPRINT, je izazvao veliko interesovanje i znatiželju kod vežbača i provukli smo ga kroz neobavezna ćaskanja između treninga mnogo puta do sad. Ali smo promašili neke od najbitnijih informacija koje bih sada da vam iznesem.

Da se radi o treningu na stacionarnim biciklima znate. Takođe vam je i drag termin da je to naš ‘GRIT na bajsevima’! Što znači da je intenzitet veoma visok, da trening traje kratko i da će nakon tih 30 minuta da te preplavi osećaj zadovoljstva što si uopšte završio nešto tako žestoko.

Da se ne biste uplašili previše, trening može uraditi svako. Bajs ti omogućava vrlo visok intenzitet treninga sa svim benefitima koje HIIT (visoko intenzivni intervalni trening) nudi, uz praktično 0% šanse za povrede! Pa ako se plašite da uđete u salu i date SPRINT-u šansu, ja bih vam rekao da nema potrebe za tim. Samo, dajte šansu sebi, dopustite da vas ovaj moćan trening transformiše!

Spomenuo sam benefite malopre i to je ono o čemu bih da pričam sa vama. Ima ih mnogo, a ja ću se vezati za one o kojima možda do sad niste čuli. Tiču se mišićne mase, reakcijama tvog tela na trening i šta je to što će da vas sve vrati ponovo u salu zbog novog SPRINTa.

Trening počinje i već u prvom minutu shvataš da je ovo nešto drugačije. Nije ti jasno kad smo već krenuli i da li je instruktor nešto pogrešio, jer vidi, ovo je već postalo teško! Sad je već 5-ti minut, a instruktor traži veće opterećenje na bajsu i maksimalnu brzinu! Postalo je još teže. Ali se brzo završilo, uh dobro je! Ali evo ponovo, hoće još više opterećenja, a ja ne mogu ni ovo?!!! Uradiš tako 15x i kraj. Pa se pitaš šta se dogodilo. Nemaš više snage ni za šta, ali nije ti ni jasno kako je sve tako brzo završeno.

Upravo to je lepota SPRINTA! Daš svoj maksimum u nekih 15-20 minuta i kraj. Idemo kući. Ali ovog puta, kad odeš kući biće malo drugačije. Visok intenzitet, maksimalan, ostaviće posledice na tvojim mišićima. Ali to je strava! Oni će da se oporave i budu jači i lepši. Ali im daj vremena za to. 2 sprinta nedeljno će biti sasvim dovoljno!

Desiće se još nešto. Metabolizam će ostati ubrzan satima nakon treninga i nastaviti da troši kalorije – Čitaj: telo će da sagori masnoće dok sedite kod kuće i dalje ne shvatajući kakav je SPRINT! Doći će do pojačanog lučenja somatotropina. To je ljudski hormon rasta, koji pomaže u izgradnji mišića, sagorevanju masti, povišenju opšteg nivoa zdravlja! I lepote! Znate da je u Holivudu to jedan od najčešćih tretmana lepote i dugovečnog mladalačkog izgleda? Mi to dobijamo ovim treningom! I još mnogo toga!

Pa…vidimo se na SPRINTU!

Igor Gvozden

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs