rasporeeed
smek-fitness-viber-stickers
previous arrow
next arrow

2065 pregleda
0 komentara

Ljiljana Škobalj: Meni je u 9 ujutru već prošlo pola dana!

Gospođa Ljiljana, naša Šmekerka, je prava jutarnja ptica. Dolazi samo na jutarnje treninge i po tome je prepoznatljiva. Ona voli da iskoristi dan maksimalno i za nju ne postoji reč – prerano. Zanimalo nas je šta je njena motivacija i kako se oseća nakon treninga.

Izgleda da je njoj to sve vrlo jednostavno, potpuno prirodno!

Š: Kod nas ste samo ujutru. Pravi jutarnji tip?

Lj: Samo ujutru! Imam takav metabolizam i tako funkcionišem. Ustajem od 6 i prvi treninzi su mi super. Poslepodne nije za mene, ne bih imala ovoliko snage. Drugačije funkcionišem, jutarnji sam tip.

Š: Da li ste u početku imali problem da se naviknete na jutarnje treninge i ustajanje?

Lj: Ne. Od samog početka, otkad je otvoren Šmek, idem na jutarnje treninge. Prošle godine su prvi treninzi počinjali u 9. Ovi od 8 mi mnogo više odgovaraju! Meni je 9 sati već na pola dana! 🙂

Š: Kako se osećate nakon jutarnjeg treninga?

Lj: Ja sam odlično! Ovde je super atmosfera, dobro se osećam. Mogu reći i da sam zdravija, manje sam prehlađena otkad treniram. U svakom slučaju, jako je dobro za sve. Za potpuni doživljaj mi fali samo da nam se pridruži još više ljudi u mojim godinama. 🙂

Š: Kako vam jutarnji treninzi pomažu da se nosite sa obavezama u toku dana?

Lj: Prvo trening, a onda sve ostalo. Važno mi je da za trening ne budem umorna  i zato dolazim ujutru. Sve obaveze u toku dana ostaju za posle treninga. Da trening ostavim za popodne, stalno bih razmišljala o tome da li ću biti sposobna da treniram nakon svih obaveza. Ovako uradim trening, isuširam se i krećem dalje u dan. Pomaže, naravno da pomaže, pogotovo kad idem na BodyBalance. To je fenomenalno!

Š: Najdraži treninzi?

BodyBalance i BodyVive. Pravi treninzi! 🙂

Š: Šta vam je motivacija da ujutru ustanete na trening?

Lj: Ma nema tu posebne motivacije, to se podrazumeva. Trening je sastavni deo mog programa. Iako, na žalost, ne mogu da stignem svaki dan na trening, trudim se barem 4 puta nedeljno.

Š: Šta biste preporučili onima koji ne dolaze na jutarnje treninge jer se boje da im je – prerano?

Lj: Neka obavezno makar probaju. Nemaju šta da izgube, a videće kako će se osećati nakon treninga. Posebno oni koji već rano ustaju, svakako je bolje nego sedeti i čekati da prođe to rano jutro. Ipak, postoje i popodnevni tipovi, svako ima svoj ritam.

Gospođa Ljiljana je pravi primer dobre organizacije i vrednog rada. Ona dobro zna kako njeno telo funkcioniše i šta mu je potrebno. Bravo Ljiljana, samo tako nastavite!

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Widgets In Tabs