rasporeeed
smek-fitness-viber-stickers
previous arrow
next arrow

2938 pregleda
0 komentara

Znakovi da je vreme da povećaš težinu na BodyPumpu

Ako ti se posle BodyPumpa po glavi vrti misao kako si mogao više, budi siguran da si u pravu. Zašto?

Zato što je izazov ono što pravi razliku. I zato sledeći put kada odeš na BodyPump, izaberi pesme koje su ti trenutno lake i dodaj opterećenje. Ali nemoj dopustiti da tvoja tehnika trpi zbog povećane težine. Ukoliko primetiš da se ovo dešava, propusti par ponavljanja, dopusti mišićima da se oporave i tek onda nastavi. Možeš i jednostavno smanjiti težinu i pokušati da je povećaš na sledećem času.

Zanima te kada treba da povećaš težinu? Obrati pažnju na ovih pet znakova:

1. Nema više izazova

Ako si redovan na BodyPumpu i sa lakoćom radiš vežbe, vreme je da sebi postaviš nove izazove. Poenta treninga snage je da povećavaš opterećenje kako bi ojačao mišiće. Fali ti izazov? Dodaj još tegova.

2. Nije ti toplo i ne znojiš se

Jedna zabluda već dugo živi među vežbačima, a to je da samo kardio trening ubrzava puls i sagoreva kalorije. Da li si znao da isti efekat ima i BodyPump? Ako radiš čučnjeve, a znoj ti ne kaplje sa laktova, velika je verovatnoća da ne dižeš dovoljno.

3. Nikad ti nije dosta

Bliži se kraj pesme, a ti ne razmišljaš o tome da li ćeš izdržati do kraja? Nešto nije u redu. Efektivan trening snage stvara osećaj napetosti u mišićima i utisak kao da ne možeš da izdržiš više nijedno ponavljanje, a da ne pokvariš tehniku.

4. Ne menjaš opterećenje

Kontinuirani napredak je ključ do rezultata. Osećaš se snažnije? Vreme je da dižeš više.

5. Rezultati su u početku bili vidljivi, a sada baš ne bi mogao da kažeš da je tako

Da bi se razvijao, pred svoje mišiće uvek moraš stavljati nove izazove. Ako uvek vežbaš na isti način i sa istom težinom, napredak i rezultati će se usporiti.

I ne boj se! Nećeš postati Hulk ako povećaš težinu. Već znaš na BodyPumpu uradiš četiri puta više ponavljanja nego prosečan vežbač kada trenira sam? To ti pomaže da sagoriš kalorije, izgubiš masno tkivo i oblikuješ mišiće. Upravo je to ono što tokom BodyPump treninga povećava snagu, bez osećaja „prenabildovanosti“.

Preuzeto sa lesmills.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Widgets In Tabs